mandag 12. september 2011

Dagen derpå...

Jaja, så er det ei ny uke :) Jeg sto opp sånn i 8-tida på morgenkvisten i går, fordi jeg ikke klarte å sove lenger, og skulle slå på PCen... Hm, ikke strøm... Hovedsikringen hadde gått, og slo seg av igjen så fort jeg prøvde meg på bryteren i sikringsskapet.. Okey, kanskje jeg burde gå ned i kjelleren å se om det var kortslutning noe sted, jeg dro på meg mine flate sko, og gikk modig ned i den mørke kjelleren. Nederste trinn på trappa, og SPLÆSJ! Der sto jeg med vann til langt over anklene! jeg trodde det kom inn fra veggen, men det var kommunen sin feil denna gangen, alt hadde kommet opp fra sluket... Så det var den søndagen kan du si. Fikk reddet nesten alt babytøyet, vasket og kloret, så nå henger det babytøy til tørk over hele huset. Da venter vi på forsikringsselskapet, og hører hva de sier.

 HERLIG??? NOT!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar